Lördag äntligen!

Idag är det lördag :D Jag ska rida lektion halv 12 på Bulycke, tror jag ska ha Vivaldi :) Hade honom förra gången och förr förra :D Man rider ju 1 häst 3 gånger så :) Just nu ligger jag här i sängen med min kanin Isabella bredvid mig :D När jag ändå skriver så kan jag ju passa på att berätta lite om henne? :D Hon är en 10 månaders dvärgvädur som busar hela tiden :O Men hon är ju såpass liten ännu :) Hon har aldrig bitit någon och skulle aldrig komma på tanken att göra det! Älskar barn och människor och vill helst gosa hela dagen xD Gillar att hoppa & hon är superduktig på det :) Nu bjuder jag på lite bilder på henne :))






Ni får nöja er med 3 bilder idag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback