I'm Sick

Hejj, jag har tyvärr inte bloggat så mycket pågrund av att jag har varit sjuk hela veckan..
Jag har haft feber och ont i huvudet & sånt :(
Men även om jag va sjuk så följde jag med mamma & pappa till Ullared i Onsdags hehe (a)
Efter Ullared åkte vi till Börjes en ridaffär som ligger i Tingsryd. :)
Jag handlade:
*T-shirts
*2 jackor
*Grimma
*2 täcken (häst)
*Träns
*Film
*Skiva
*Kaninmat
*Schabrak
*Godis
*Benskydd
*Ridstrumpor
*2 par ridvantar
*Leggins
*Mjukisbyxor
*Sadelpadd
*Flughuva
*Longerlina
*Hästgodis
*Höpåse
*Grimskaft
*Mössa
*Lädertvål
*Svettskrapa
D
et va väl det jag handlade. :))
Lovar att försöka skriva längre text i nästa inlägg. :D

LITE av det jag köpte! :D

Kommentarer
Postat av: Desiree

SV: aha ok, hon var jättesöt. snygga grejer du köpte. vad e det för ras? <3

2011-02-06 @ 19:06:12
URL: http://teslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback