Shoes

Tog ner lite sommarskor från vinden häromdan :) Tänkte vissa er några för har inget annat att skriva idag xD Här kommer några bilder på dom. Inga av skorna är köpta i Sverige alla är köpta i Turkiet tror jag :) Just det! Det kanske kommer upp ett inlägg senare idag, men ni får kolla själva vad det handlar om så jag säger inget nu utan det får bli en överraskning ;D Hoppas ni gillar tycker om den :D
Nu över till bilderna :)






Detta är inte alla skor jag har, men detta är några av dom (: Jag ska ju till Cypern i 1 vecka i Maj och då ska jag nog köpa mer skor och någon väska tror jag ;D Har hört att kläder ska vara ganska dyrt där men jag kanske köper lite ändå? :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback