My Best Friend<3

Idag efter skolan åkte jag till Next, jag red lite i padocken och lite i skogen och på slingan :)
Jag värmde upp honom på slingan och sen gick jag in i padocken, och galoppen fick bli ute på slingan för det är mycket roligare än att galoppera i padocken. ^^ Men tog lite galopp i padocken med ;P Hållde på lite med skänkelvikningar & framdelsvändningar och det gick super! :D Efter det tog jag in han i stallet och pysslade om honom. Sen gick vi på en liten skogstur i skogen, filmer kanske kommer upp sen ;D Efter det tog jag in alla hästar fast Smulan, Lejka, Moje, Manne & Next då va redan inne så jag tog bara in Maroy, Mellan, Pelle & Carabeé (: Imorgon har jag och mamma utsläppet också så jag äter min frukost i stallet :D Sen ska jag hoppa med Next lite och sen ska jag till Bulycke och ha teori ;D

Maroy & Next


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback