Hemma från Next

Nu är jag hemma från Next :( Red i ungefär en och en halvtimma :) Men det blev typ bara massa skritt i skogen i 45 minuter sen red jag i paddocken i 45 minuter också x) Det va en härlig ridtur iallafall & Next va väldigt pigg xD Imorgon ska jag till landet över dagen så troligen kommer det massor av bilder! ;D Det blir nog mest bilder på Ricky, en Schäfer hane på 3 år. Ni har nog redan sett en hel del bilder på honom? xD Jag kan iallafall visa en till så kanske ni kommer på vem han e :D Världens bästa hund om ni frågar mig (a)

Visst är han världens sötaste? :D


Kommentarer
Postat av: PhotographyOliviaOlsson

Såå söt!

2011-04-25 @ 09:57:31
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback