Söndag :/

Hejj, idag är det väl en sån dag man bara ska vara inne och inte göra någonting antar jag? xD
Iallafall så har inte jag något att göra idag, eller jo ikväll ska jag antagligen sova över hos Sandra :D (Y)
Isåfall tar jag med systemkameran eftersom vi ska vara i stallet klockan 9 imorgon och fota (:
Jag får se om jag orkar gå upp, jag är en riktig sjusovare xD
Men det ska bli kul att fota hästarna för första gången med en systemkamera :D
Sandra fick en ny systemkamera igår nämligen en Nikon D90! :D
Innan hade hon en Nikon D3000 som jag har nu :)
Jag lovar att visa bilderna imorgon när jag har kommit hem ;D


Min kanin Isabella hoppar runt i hallen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback