Julklappar

Idag va det som sagt julafton och jag fick men efterlängtade systemkamera (Nikon D3000). Sen fick jag även en kameraväska till. Här är en lista på det jag fick:

Systemkamera (Nikon D3000)
Kameraväska
Nagellack
Kläder
Tofflor
Biljetter (Göteborgs horse show)
Skiva (Rihanna)
Nintendo DS spel
2 filmer
Handkräm
 
Ja, det va väl det jag fick. :) Orkar inte fota alla grejer idag men kanske lägger ut bilder imorgon :DD
Ha en fortsatt rolig jul :D<3

                          
                                                           Jag & Skäcken <3

                            
                                            Bild med nya kameran. Min kanin Isabella <3


Kommentarer
Postat av: Annie!

grattis till kameran! fina bilder , diggar den på isabella!

2010-12-24 @ 22:39:27
URL: http://ffjordingsryttarna.blogg.se/
Postat av: Wenkblog7133

Very interesting site --- quite informative

2011-04-28 @ 19:16:49
URL: http://wenkblog7133.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback