GOD JUL! :D

Förlåt att jag inte har varit inne på jättelänge men det är så att min data har varit trasig så det har inte funkat  men nu funkar den igen och jag ska börja blogga jättemycket! :D Alla mina bilder är dock borta men jag fick en systemkamera nu på morgonen, det va en Nikon D3000 :D Just nu håller den på att laddas, och av mamma fick jag ett par jättemysiga tofflor :D Och efter frukosten ska jag till mina kusiner i Trollhättan och fira jul :D Mormor & Morfar kommer även vara där :D Och nu på jullovet får jag hem min nya häst som heter Next :D *bebiiis* Jag lovar att skärpa till mig med bloggningen :)) Hejdå sålänge och hoppas ni får en jätterolig jul ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback